Villkor och bestämmelser

Genom att köpa från Callie godkänner du följande villkor och bestämmelser. Vänligen läs dem noggrant.

INTEGRITETSPOLICY 

  1. Callie är medveten om att säkerheten för din privata information vid användning av vår webbplats är en viktig fråga. Vi tar skyddet av dina personuppgifter på största allvar.
  2. När du registrerar dig på vår webbplats kommer du att bli ombedd att lämna vissa personuppgifter, såsom namn och kontaktuppgifter.
  3. Callie kommer att skydda dina personuppgifter. Under inga omständigheter kommer vi att avslöja eller dela din information med en obehörig tredje part.

BETALNING & BESTÄLLNING

  1. För närvarande föredrar vi att acceptera kreditkort och PayPal som våra huvudsakliga betalningsmetoder för säkerhet och bekvämlighet.
  2. Beställningar kommer att skickas inom 3-7 arbetsdagar efter mottagande. Ett spårningsnummer kommer att skickas till dig via e-post först efter att beställningen har skickats. Eller kontrollera från orderstatussidan. För de flesta delar av världen ska beställningar levereras till din dörr. 

Vänligen spåra paketets status via spårningsnumret som anges i e-postmeddelandet. Kontakta sedan ditt lokala postkontor om paketet inte har mottagits inom den förväntade leveranstiden.

Slutligen, kontakta oss för ytterligare information.

ANSVARSFRISKRIVNING OCH ANSVARSBEGRÄNSNING

  1. Callie strävar efter att vara så exakt som möjligt och avser att färger, design och stil på produkterna som visas på denna webbplats ska återspegla de faktiska produkterna.
  2. Callie garanterar dock inte att produktbeskrivningar, bilder eller annat innehåll på Callie är exakta, fullständiga, tillförlitliga, aktuella eller felfria. Variationer kan uppstå på grund av tekniska, typografiska, digitala eller fotografiska skäl.
  3. De faktiska färgerna och "utseendet och känslan" du ser på Callie-webbplatsen beror på din datorskärm och andra tekniska faktorer.
  4. Om en produkt som erbjuds av Callie inte är som beskrivits, är din enda lösning att returnera den i oanvänt skick. Alla Callie-produkter är garanterade mot defekter i 99 dagar från fakturadatumet. Förutom vad som uttryckligen anges här, avsäger sig Callie alla garantier, uttryckliga eller underförstådda, av något slag med avseende på produkter som säljs på Callie-webbplatsen.
  5. Du godkänner att Callies maximala ansvar som härrör från någon produkt som säljs på Callie-webbplatsen är priset på den beställda produkten.
  6. Under inga omständigheter ska Callie, dess direktörer, anställda eller representanter vara ansvariga för särskilda, indirekta, följdskador eller straffskador relaterade till sålda produkter.

INTELLEKTUELL EGENDOM & ANVÄNDARINNEHÅLL

  1. Giltigheten av uppladdat innehåll
    Genom att ladda upp något innehåll till vår plattform — inklusive bilder, text, grafik, namn eller andra kreativa material ("Användarinnehåll") — bekräftar du att du antingen äger rättigheterna eller har fått rätt tillstånd att använda det. Detta inkluderar tredjepartsinnehåll som logotyper, citat eller fotografier. Vi litar på att du säkerställer att dina uppladdningar följer alla relevanta upphovsrätts-, varumärkes- och användningslagar. Trots att vi har infört mekanismer för granskning och övervakning av innehåll på plattformen, kan vi inte garantera fullständig eller felfri identifiering av kränkande eller olagligt innehåll.
  2. Ansvar och ansvarighet
    Vi tar inget ansvar för innehåll som du laddar upp. Du bär fullt ansvar för det innehåll du laddar upp. Om något krav, tvist eller rättslig åtgärd uppstår på grund av att ditt Användarinnehåll inkräktar på någon annans rättigheter, samtycker du till att hantera ärendet och hålla oss skadeslösa från eventuella förluster eller skador relaterade till sådana intrångsanspråk samt eventuella relaterade kostnader (inklusive rimliga advokatkostnader).
  3. Våra rättigheter att moderera innehåll
    Vi respekterar djupt kreativitet och immateriella rättigheter, och vi tror att våra användare gör detsamma. För att hålla vår plattform säker och pålitlig, om vår granskningsmekanism på plattformen finner att innehållet du laddat upp kan bryta mot lagar, kränka immateriella rättigheter eller strida mot våra användarvillkor, kommer vi att kontakta dig och ge dig möjlighet att revidera eller ersätta det. Om den nödvändiga ändringsbegäran inte följs kan vi omedelbart ta bort innehållet och tillfälligt stänga av eller avsluta tillgången till ditt konto. Även om vi hoppas att det aldrig kommer till det, hjälper dessa steg oss att skydda integriteten på vår plattform och samhället vi betjänar.

RETURPOLICY

  1. Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet. För defekta produkter erbjuder vi en 99-dagars återbetalnings- eller ersättningsgaranti, med start från leveransdatumet.
  2. Observera att när en beställning har skickats kan vi kanske inte ändra eller avbryta den. Sådana beställningar kommer att hanteras enligt vår returpolicy.

KONTAKTA CALLIE

  1. Om kunder har kommentarer, frågor eller funderingar angående policyn eller andra frågor som rör integritet och säkerhet, tveka inte att kontakta Callies kundtjänstrepresentanter.
  2. Skicka e-post till oss: support@callie.se
  3. Kontorsadress:

    WORKSHOP 29 ON 5TH FLOOR CAREER AND KENSON INDUSTRIAL MANSION 58 HUNG TO RD KWUNTONG KL

       

Denna webbplats skyddas av Trustwaves Trusted Commerce-program
Säkerhetsgaranti
Sverige
Förenta staterna
Förenta staterna
Kanada
Kanada
Frankrike
Frankrike
Tyskland
Tyskland
Storbritannien
Storbritannien
Australien
Australien
Italien
Italien
Nederländerna
Nederländerna
Spanien
Spanien
Irland
Irland
Norge
Norge
Sverige
Sverige
Finland
Finland

Copyright © 2017-2025, CALLIE Alla rättigheter förbehålls.